Den visar att vi hör ihop som ett försiktigt glädjerop.


Hejj!
Superduperledsen att jag inte uppdaterat på några dagar, men jag har haft på tok för mycket omkring mig nu..
Idag är det iallafall fredag vilket betyder en rejält efterlängtad helg.
Dagen idag har gått hyffsat fort, under so lektionen var jag på luciaövning istället, och så fick vi håltimme på tyskan, härligt!
Nu ska jag mysa lite med familjen och titta på Twilight!
puss

ps. bilder från hellton cup osv kommer ikväll eller imorgon, det lovar jag ! ds.
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Feliiciijjaa

riktigt bra filmer :P<3

2010-12-03 @ 20:21:12
URL: http://feliiciijjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0