I miss that feeling when you hold me warm.

Halloj!
Idag har bloggen legat lite åt sidan för jag har haft lite annat att göra..
Ragnhild kom hit på mat och fika, och jag har även varit hos Emmy och firat henne. Hon fyllde ju faktist fjortis idag. Stort grattis !
Nu däremot har jag skrivit klart so;n och ska strax gå in till tv;n och titta på Beck.
Imorgon: Blir det att gå upp tidigt och fixa mig och dra till skolan redan vid åtta för att fixa inför lucian. Ska bli riktigt kul faktist..
Är just nu inne på pappas sida så har inga bilder förutom en gammal från förra sommaren, och bilderna från kvällen kommer troligen upp imorgon eller senare under veckan, puss

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0