Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.

hejsan!
ledsen att jag inte uppdaterade igår men jag hade verkligen ingen ork.
pappa väckte mig vid halv ett imorse, jag orkade knappt gå upp.
är jättetrött efter julhelgen nu och Doddo åkte hem igår. vi har haft helt otroligt kul faktist, och bild på vad jag köpte i karlstad kommer i nästa inlägg..
idag däremot blir det inget mer att sticka iväg på träning om ungefär en timme så borde byta om nu, sitter fortfarande i min pyjamaströja förstår ni. :)
ha en bra dag!

bild på mig & doddo från när jag var i göteborg förra vintern!
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0