jag saknar att ha dig nära.


hej!
var ju och träna två timmar förut, härligt! Körde idioten på slutet och jag tar ut mig allt för mycket på det tyvärr. Vi skulle köra den två gånger, för min del blev det bara en för jag var två sekunder från att svimma eller något? Det bara svartna för ögonen så jag föll ner på golvet och sedan sa Danne åt mig att lägga mig ner så jag gjorde det och drack lite och då gick det över som tur var..
Nu däremot sitter jag här och dunkar lite musik och ska strax in till tv;n och kolla på film!
håller även på att ladda in foton från kameran och märkte precis att jag varken visat er bilderna från lussebandy turneringen i skolan eller från julafton! Så bilder kommer strax. Ska även fortsätta lite med designen, blir bara någon enkel nu för tillfället tills jag har tid att fixa något bra!
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0