Lucia

halloj.
Har varken haft ork eller tid idag över till bloggen.
Skoldagen börja med att vi gick luciatåg inför hela högstadiet, riktigt kul, dock lite skamligt på slutet men spelar roll.
Den övriga skoldagen har varit ganska okej, men har inte mått speciellt bra. Svettats och varit jättevarm, hostat, varit jättehes och haft ont i halsen & huvudet.
Dock så fryser jag så jag nästan skakar nu, och är jättesnuvig och hostar upp slem, äckligt.
Så vi får väl se om jag stannar hemma och vilar imorgon eller om jag går till skolan iallafall.
Men nu pluggar jag på glosorna inför engelska provet på onsdag.
puss

såhär kan det se ut! (när jag har övat några gånger....)
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0