Merry Christmas !

läget?
Hoppas ni har det bättre än mig nu iallafall.
Känner mig helt död..
Satt nämligen uppe och kollade på Sagan om konungens återkomst och när det var slut kl ett, kan ni gissa vad som hände då? (Jippi, tomten kom!) Nej, jag skoja bara. Men en propp gick så vi hade ingen ström över huvudtaget nere i källaren. Vilket betyder att bergvärmepumpen också slogs ut så våran värme dog.
Så vi försökte fixa allt det, pappa fick åka till sitt jobb och hämta några kopplingar osv och vi fick ordning på det när klockan var runt två ungefär.. Kan ni gissa vad som hände sen? Jo, då funkade inte vårat kylskåp och våran frys!
Så då fick vi försöka fixa det och det visade sig att det inte kom någon ström till eluttaget där de var inkopplade så vi fick koppla i lite andra sladdar istället så det funkar nu iallafall.
Nu har jag precis ätit lite och ska sova nu.. Tänkte gå upp igen om ungefär sex timmar. Härligt!
Och jag som kände på mig att detta skulle bli en bra jul, och vad händer de tre första timmarna på dygnet? Pfft.. Jag tror min känsla övergav mig iår.
godnatt.

ps. God jul !

random bild..

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2010-12-26 @ 16:30:40
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0