Nittonde December


hejsan svejsan!
Dagen idag börja med en sovmorgon till tolv, det blev sedan att fixa sig och åka upp till stenstalidshallen och kolla en kort stund när a-pojk spela match och kort därpå bar det av mot Deje.
Där har mina tjejor spelat match mot Bruks, gick väl inget vidare och det blev en hel del utvisningar för oss i slutet av andra halvlek, men bra kämpat.
Glömde kameran i bilen, smart som jag är..
Så bilder från matchen kommer väl imorgon skulle jag tippa på. (om jag hinner!)
Morgondagens planer: Skola & göra engelska provet, och sedan upp till stenstalidshallen vid åtta och kolla på dam matchen och sedan har vi fysträning efter det till kl tio ungefär..
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0