skumtomte

halloj!
Nu under julhelgen har bloggen legat åt sidan, har helt enkelt inte haft tid!
doddo snackar i telefon med sin pojkvän och jag sitter här och bloggar.
Min jul har varit underbart bra, massa mysigt folk och fått en hel del bra julklappar.
Har bl.a fått ny handbollsoverall, pengar, en ring, kontorsstol & en biljett till Håkan Hellström konsären i göteborg den fjärde juni! Snacka om att jag är glad!
Nu ska vi kolla på film och sedan lägga oss, ska trots allt upp tidigt imorgon och åka till karlstad och shoppa.
Har klädbrist så att säga..
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

sv ; jo vad gör durå ? ;p

2010-12-26 @ 22:51:12
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Sev

åh, jag vill också gå på håkans konsert! :D

2010-12-26 @ 23:43:35
URL: http://sevils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0