Slarv av mig & gott nytt år allesammans !

Vill uppmärksamma er om att ganska många bilder från oktober & november har försvunnit efter att jag rensade bilderna jag laddat upp, vilket jag inte tänkte på och har ingen aning om vilka det var jag tog bort eller vilka som låg i inläggena. Hemskt ledsen för detta och ska tänka mig för i fortsättningen!

Nu; ska jag ringa emmy och fråga när jag ska dit. Kvällen kommer spenderas någonstans med massa mysigt folk och sedan får vi väl se vem jag ger min nyårskyss till iår! ;)

Gott nytt år allesammans!

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte berätta lite mer om dig själv här i bloggen? :)

2011-01-03 @ 15:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0