Svåra stunder har passerat, utan dej bredvid.



Den senaste tiden har det inte blivit mycket tid till bloggen. Har haft fullt upp med skolan och handbollen, så har haft det ganska stressigt så att säga..
Ska försöka ta tag i bloggandet nu och uppdatera lite oftare.
Har för övrigt stannat hemma från skolan idag.
Imorse när jag vaknade dunkade hela huvet, jag var yr, svettades som en gris och frös jättemycket, halsen kändes som en slemklump och jag kunde knappt prata!
Har blivit såhär sjuk under natten.
Nu blir det film och att äta något, har trots allt inte ätit mer än den där halva skålen med mjölk och flingor kl sju imorse.
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0