Tell me what I want to hear, tell me you love me.



God kväll.
Just nu mår jag ganska hyffsat. Febern ligger på gränsen, och jag kan iallafall prata nu, vilket jag inte kunde imorse!
Har planer på att göra en ny design till bloggen, får väl se när den blir klar och poppar upp, troligen någon gång i nästa vecka får vi väl hoppas på.
Imorgon: Om jag mår bättre (det spelar förresten ingen roll) ska jag upp till stenstalidshallen och kolla när mina tjejor spelar match mot Torsby! Kommer skrika rösten av mig eftersom jag inte kan vara med och spela..
Får väl hoppas på vinst eftersom vi förlorade mot dom förra helgen, men nu är vi ju som sagt på hemmaplan med nya krafter!
puss

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0