Jag siktar mot toppen så långt jag kan nå.





god kväll.
Dagen idag har tillbringats med mina favorit tjejor!
Har skrikit som en huligan och stått och hejat vid bänken när de spela match mot Torsby..
En förlust med fem bollar dock, men så jävla grymma är ni tjejor!
Förra helgen förlora vi med 17-5 nu med 19-14. ni är bäst.
Förhoppningsvis kan jag vara med på matchen mot Brukspöjkerna nästa helg om jag är frisk då..
Febern ligger fortfarande på gränsen men jag mår betydligt bättre än igår!
Imorgon: Blir det att fira Emmy och sedan dra ner till brogårn och träffa massa mysigt folk och kolla på lussebandy.
Nu: Ska jag fixa lite till med min design..
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0