Du är stjärnan som föll ifrån himlen ner till jorden.

två bilder från igår på lucian !


halloj.
Idag blev det ingen skola för mig då. Hög feber, igen!
Hostar sönder mina lungor känns det som, och svettas som bara tusan. Hemskt.
Så jag har faktist sovit största delen av dagen, runt halv fyra blev det till frisören och klippa sig, blev ganska nöjd. Lite mer uppklippt, lite kortare lugg, tunnare hår. Och härligt att få bort det slitna! :)
Min faster & farbror kom hit och var kvar på fika förut, för att gratta pappa, han fyller ju trots allt 55år idag.
Blir troligen inge skola imorgon heller, typiskt.
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0