Last chistmas I gaved you my heart but the next day you gaved it away.

hi babes !
Eftermiddagen har bestått av julstädning av hela rummet, jobbigt men kul.
Har även satt upp många av mina Tokio Hotel afficher på min "stenvägg".
Tyckte den blev lite tom efter att den stora Tokio Hotel planschen lossna, så det fick bli lite nytt där.
Vi har även tagit fram min egna lilla julgran, älska julen.
Har även hunnit med att äta lite smörkola som jag&faster bakade igår, och kollat på Grinchen på tv. Så söt är han, haha! Och målat fingernaglarna.
Nu kommer det en liten bildbomb.









Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0