I think I love you.

halloj.
Har inte hunnit uppdatera de senaste två dagarna, i torsdags gick det inte att logga in på blogg.se varför vet jag inte..?
Och igår var jag hos faster halva dagen och bakade massa pepparkakor och julgodis, mums!
Bilder från det kommer lite senare.
Dagen idag har endast bestått av skönhetsvård. Har filat fötterna och klippt naglarna på på tårna och fingrarna och har även precis målat tånaglarna i en mörkröd fin nyans. Perfekt till jul.
Ska även måla på händerna sen, får väl se vad det blir på dem, troligen lite pyssel med prickar och ränder lite här och var..
Nu däremot ska jag julstäda rummet med pappa och slå in lite julklappar.
puss

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: anonym

Måla händerna? Hmm..

2010-12-18 @ 19:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0