Boy, you're amazing just the way you are.


Hejj!
Ledsen för så oerhört dålig uppdatering. Jag ska bättra mig, promise!
Dagen idag har varit sådär, kunde varit bättre om man säger så..
Dagen för övrigt har väl gått ganska snabbt, dock har jag varit småirriterad hela dagen, ont i huvet och ont i halsen, har även frusit jättemycket idag även fast jag hade ett linne & stickad tröja på mig?
Håller nog på att bli sjuk, när jag kom hem blev det att byta om till myströja och mjukisbrallor, göra varma mackor och slå på tv;n. Har suttit och halvsovit framför den hela eftermiddagen, skippade även konfan idag eftersom jag inte mår något vidare.
Nu ska jag ta en filt och krypa ner i soffan och kolla på CSI Miami.
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0