Du fick höra att livet var en dans på rosor och dansen stack dig hårt!

Hejj!
Ledsen för att jag inte har uppdaterat så mycket under dagen, men har faktist pluggat och sedan bara tagit det lugnt idag.. Just nu sitter jag och läser engelska boken The body, ganska långtråkig faktist.
Har ju även skickat iväg min so-uppsats. Hoppas det iallafall blir ett VG på den!
Till lunch blev det detta eftersom jag är förkyld och faktist inte är sugen på någonting.

Frukostbröd med philadelphiaost & varmt vatten, mums!

Att dricka vanligt varmt vatten som man har kokat är ett indiskt hälsotips och det är att man renar kroppen.
Lite kul och testa något nytt och eftersom jag fortfarande har lite ont i halsen så var det gott att dricka något varmt!
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0