Du säger att du är stark, att du gått igenom det här förut.

Halli hallå!
Sitter just nu och käkar en skål med fil och Special K. Riktigt mumsigt och jag behöver energi till träningen!
Ska strax byta om och göra mig iordning inför träningen, vi ska spela "match" mot p98. Haha, hoppas vi inte kör över någon.
Dagen idag har iallafall varit väldigt skojj! Och har gått väldigt fort också för den delen. Efter lunch skulle vi ha so, men då drog vi (de flesta av tjejerna i klassen) till musiken istället för vi ska vara med på Lucian, så vi bestämde lite grejer där osv. Och efter den lektionen skulle vi ju ha elevens val och jag har ju precis bytt till musik så det blev att stanna kvar där! Så jag har faktist bara suttit och sjungit & spelat gitarr efter lunch, supertrevligt!
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0