Fruktansvärt trött.

jag bjuder på bilderna.

Halloj!
Ledsen för att jag inte uppdaterat något under helgen, men jag har haft fullt upp faktist!
Har varit borta i Karlstad hela helgen och spelat Hellton Cup med mina bästa!
Haft fruktansvärt kul men även ganska jobbigt, har blivit mycket gråt och skador osv, men vi klarar oss igenom allt, eller hur?
Även om Hellton cup inte verkar vara våran grej eftersom någon hos oss jämt skadas då, och iår blev det Nora & Oliwia som fick åka till akuten med ambulans pga skador osv, men allt är bra med dom som tur är!
Imorse blev det även att gå upp vid ungefär kvart i sex, så just nu är jag oerhört trött efter en långdag i karlstad, och var även uppe och titta på herrmatchen uppe i stenstalidshallen förut i eftermiddags.
Har även hunnit med att snabbstäda rummet, är för trött för att ens orka städa noga.
Det kommer även bli dålig uppdatering under veckan, men ska försöka fixa in bilderna från Hellton cup så ni får dom nu någon dag under veckan!
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0