Hundra tusen ögon stirrar på oss men ingen ser, och hundra tusen röster skriker efter något mer.


Godmogon!
Dagen börja med att jag fick gå upp vid tio och hjälpa mamma att fixa mitt virusprogram eftersom det har krånglat ett tag, så sitter faktist på min laptop just nu..
Igår blev det aldrig att titta på Halloween så ska faktist göra det nu tror jag, eller lite senare i eftermiddag!
Senare idag blir det även att åka ner till kansliet och pröva storlek på nya handbolssoverallen, och sedan blir det att åka upp och kolla på min träning eftersom jag inte ska träna idag pga ont i halsen, snuva och nyser hela tiden..

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0