I'm starin' at a broken door, there's nothing left here anymore.

ni får en gammal bild som jag tog förra vintern..

Hejj!
Ledsen för att jag inte uppdaterade när jag kom hem, men jag var väldigt trött och somnade strax därpå framför tv;n i över en timme.
Dagen idag har varit ganska bra, vi har även varit ute på prästerud och fått testa och svetsa lite osv, som en kul grej ni vet?
Haha, jag var typ king. Nej då, men kul var det!
Nu ska jag däremot göra mig iording och strax gå ut och möta Kajsa, och sedan drar vi ner till bion och där blir det att kolla på Harry Potter and the deathly hallows del 1.
Gud som jag har längtat, ska bli super spännande!
puss

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0