Jag hatar att jag älskar dig.



Halloj!
Dagen idag har varit väldigt rolig!
Imorse vakna jag vid halv elva, glömde bort att jag skulle på gudstjänst så fick fixa mig på tio minuter ungefär sedan kom emelie och hämtade mig, så det blev att sitta i kyrkan i ungefär en timme, sedan hem snabbt och äta.
Efter det blev det att åka upp till stenstalidshallen och dömma lite matcher. Det var -00 & -01 som spelade, så det var riktigt kul att dömma, något jag absolut vill göra fler gånger!
Nu ska jag strax kolla på Morden i midsomer på tv, får se om det blir någon mer uppdatering ikväll, blir troligen bara ett kort inlägg då. Bilderna från idag kommer troligen imorgon istället, orkar nämligen inte ladda in dem i datorn nu..
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0