Lite mer om mig..

10 saker ni kanske inte visste om/runt om mig.

1. Jag älskar att vara med folk jag tycker om, det stärker mig och gör mig riktigt glad!

2. Jag älskar att fixa med håret, har alltid gjort det men har aldrig haft någon aning om varför..?

3. Jag hade helt otroligt dåligt självförtroende när jag var mindre, typ 4an & 5an.

4. När jag var liten var jag väldigt blyg mot alla, vilket jag inte alls är idag!

5. Det finns ingen som vet exakt allt om mig, inte ens mina närmaste..

6. Jag bara har varit riktigt kär 2 gånger i hela mitt liv.

 
7. Jag hatar när folk kommenterar hur man ser ut osv, alltså elaka kommentarer, det behöver dom ju faktist inte säga till personen det handlar om! Helt sjukt att vissa folk faktist kan vara så avundsjuka och försöker trycka ner andra..

8. Jag var väldigt nere och ganska deprimerad en tid när jag gick i 6an.

9. Jag vill tatuera mig och pierca mig i naveln.

10. Jag har alltid varit väldigt lång, dock kommer jag typ inte växa något mer. Men är faktist 179cm ! ;)

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0