Min uppdatering är sämst..



Förlåt, men det kommer inte bli så mycket uppdatering under denna vecka som ni säkert redan har märkt.
Har varken tid eller ork just nu..
Dagen idag har varit allmänt jobbig och tråkig. Men mina älskade vänner lyser självklart upp min dag och gör mig lycklig, kunde inte trivas bättre någonstans än med dom!
Efter skolan blev det hemen stund med Nina&Johanna, och strax efter det drog vi ner till café Pause och fika, hur trevligt som hellst. Love u girls!
Men nu sitter jag här hemma och har nyligen sovit i någon timme framför tv;n, orkade verkligen inte vara vaken, hade så sjukt ont i magen. Vilket jag fortfarande har lite så ska gå in och borsta tänderna nu, bilderna från i söndags och de från idag kommer imorgon eller på torsdag troligen..
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0