River en vacker dröm.


Hejj!
Måste börja med att säga förlåt för att ajg inte hann uppdatera igår, men jag hade faktist slappdag och sedan drog jag iväg och träna i lite mer än 2 timmar. Härligt!
Men just nu sitter jag och skriver min so-uppsats som jag sedan ska skicka till min lärare..
Det går ju lite lagom bra, kommer nog sitta här i ungefär en timme till, surt.
Och så tar det ju självklart åter lite tid när jag inte orkat sånt här på ett lov så då blir det ju 'åh, måste kolla facebook var femte minut'. Ärligt, jag måste bli klar med det här nu, och efter det här så ska jag faktist råläsa boken i engelskan och sedan göra de frågorna så jag blir klar med det här!
Bra, då säger vi så, uppdaterar senare, pusshej.
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0