Snart blir det ju även att baka lussebullar !




Nu håller vi på för fullt med bakandet!
vi har även bakat sockerkaka, mumma.
just nu jäser bulldegen, dock fick vi avbryta den lite kort efter ungefär en kvart för den jäste över?! Det kom utanför bunken så vi fick dela upp degen i två istället, haha!
Så nu ska det jäsa i ungefär en kvart till tror jag, sen är det klart, och sockerkakan är klar nu när som hellst!
Jag har även fått världens julkänsla just nu och jag ser verkligen fram emot julen iår. Så jag&pappa sitter här och lyssnar på massa jullåtar på min spotify!
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0