bloggpaus snart kanske?

Hejj!
Superledsen för att jag inte uppdaterade igår, men jag varken hann eller orkade.
Igår blev det som sagt förbi Ikea (igen, för typ andra/tredje gången den här månaden?!) och sedan vidare hem till fam. Ekenberg!
Där blev det att träffa släkten och det var mycket trevligt.
Glömde dock bort kameran helt totalt, så har inga bilder från igår.
Men jag träffade ju mina kusiner, Jacob, Julia & Johanna. Jacob har dessutom gjort rastaflätor, och han passade grymt bra i det!
Sofie kom också dit så det blev första gången att träffa Jacobs nya flickvän!
Dagen idag har däremot blivit av att vi åkte till Karlstad imorse (igen!) och där blev det att spela match mot Hellton. Gick väl inte speciellt bra, säger inte vad vi förlorade med, men det var mycket iallafall!
Men för min del gjorde jag ett bra försvar och två mål, så jag är nöjd med hur jag spelade.
Känner att detta blir ett superlångt inlägg, men den som orkar läsa allt får en kram av mig!
Efter matchen blev det ut till bergvik en stund, och jag fick med mig en munktröja med smilies på och två ringar.
Nu har jag duschat efter att jag har varit så flitig och städat hela mitt rum, dock så fick pappa dammsuga. ;)
Har även ätit och myst framför tv;n! (Bilder på ringarna får ni imorgon!)
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0