mini bildbomb.

hejj! herregud, har verkligen inte haft tid att blogga, men nu hade jag en liten lucka!
Kom hem från konfan för ungefär två timmar sen, hade supertrevligt idag, vi bakade pizzabullar och körde lite bingo m.m.
Dagen för örvigt i skolan har väl varit helt okej, hade ju redovisining i svenskan, gick väl helt okej? Fick även reda på att jag fick VG på min engelska 'book report'. Så är nöjd med det!
Nu blir det att vila en stund framför tv;n och sedan lägga mig tror jag.
Ska försöka lägga mig ganska tidigt ikväll så jag är pigg imorgon och även imorgon kväll när vi ska till karlstad och spela match, för då börjar ju Hellton Cup, så vi ska ju även dit imorgon och spela massa matcher.
här kommer lite bilder från i söndags, i tisdags och igår när jag dömde och vi var och fikade!





Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0