Jag vill ha !

åh, jag är faktist jättesugen på att shoppa!
Känns jättetomt på kläder och allt känns gammalt. Vill ha in massa nytt!
Och nu på vilken sida jag än kollar på så ser jag massa snygga kläder.
Asså jag vill ha pengar och kunna shoppa nuuuuuuu!
Får väl se vad jag hittar på imorgon när jag är ledig..
Blir nog faktist ner till stan en snabbis eftersom jag ändå måste köpa ny mascara så kan jag ju kolla lite snabbt i affärer också och sedan kila hemmåt och vila innan träningen. Det lät som en mycket bra idé tyckte jag!
Nu ska jag kika vidare vad som finns här och var på de olika sidorna.
puss

här har ni ett litet smakprov på lite kläder jag vill ha, och dessa är endast från h&m. jag har massa favoriter i ungefär fem affärer till ! ;)



Åh, denna leopard klänning skulle va så oerhört snygg på typ nyår och på någon fest typ?




den här grå stickade tröjan såg lite knepig ut såhär så ni får en bild med den på nedanför, sjukt snygg och ser väldigt mysig ut!


Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0