Försökt att visa dig med blicken men det är inte mig du ser..

ni får lite höstbilder nu eftersom jag fotade dessa imorse..

Hejsan svejsan i lingonskogen!
Det blev faktist ändrade planer för dagen.. Har nyligen kommit hem, för jag har varit ute och gått och socialat lite med Mathias, Emmy, Adam & Alex. Ganska kul faktist!
Dagens höjdpunkt blev ändå när Mathias svara i telefon! Hans mamma hade ringt ungefär tio minuter innan och sa att han skulle hem och äta, sedan ringde det igen och han hörde bara ett "hej" i telefon. (Han trodde det var hans mamma)
Mathias - "Jaja, jag kommer snart! Lugna ner dig."
I telefonen - "ehm.. Hej, det är Adams mamma."
Mathias - "Ehh.. jaha, hej. Du får snacka med Adam nu..."

Haha, shit vad vi skratta åt det!
Men nu ska jag iallafall gå och fixa mina fötter och sedan sätta mig och mysa framför tv;n!
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0