Gästbloggning C:

Tjoflöjt C: Haha, bästa moi Johanna som sitter här nurååh :3 Kulig dag antar jag, vi gjorde makaronigryta förut o.o det va gott, makaroner4ever typ xD Mjaa, sen hade vi tråklektioner och jag hade franskaprov, det gick bajs :c Men jaa, sen hade vi teknik också, och vi ska bygga en råttfällebil, och då råkar jag jobba med Supermario-Colin och tha skejtbordberoende Marcus coooool. Yay. HAHA, såg en gigantisk kråka förut, asläskig, och då fick jag för mig att jag skulle säga "Kråka kråka" med förställd röst. HELG! Yippie typ C: Mm, iaf, sen ska man hem o lira CoD, hihi, kulit värre :D Sen så, bara så ni vet så behöver jag vantar, det börjar ju faktiskt bli kallt, och sådant uppskattas Inte.

Japp, allt från mig :D
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0