I love the way you lie.

Hejsan svejsan i snödrivan!
Dagen idag har varit ganska bra, förutom att jag mådde riktigt dåligt imorse men det gick över sedan efter lunchen..
På hemkunskapen blev det att baka Kärleksmums, dock var våran spis trasig så värmen var alldeles för varm och när jag kollade ena stunden var den lätt ljusbrun, och i andra lukta det brät och rök. Men vi skar bara bort det brända och den blev riktigt god!
Vi blev även klara med våran råttfällebil idag! Den blev faktist riktigt bra.
Nu ska jag byta om till myskläder, ta fram lite fika och slå på Wild Child och kolla på den nu i eftermiddag inne i värmen.
Här har vi dagens outfit (konstig bild dock..)
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0