Shopping, match, handboll, lek.

Hejj!
Kom hem för lite mer än en timme sedan..
Har varit nere på stan med Emmy, och vi har även varit uppe i stenstalidshallen och tittat på när a-pojk spela match! Dom vann självklart mot Hellton med 25-17. Gött grabbar!
Jag, emmy, emma, nora & zäta passade även på att hoppa ner på plan efter de spelat klart och sköt lite, och lekte även lite med Andreas småsyskon, så gulliga!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det att måla naglarna och mysa med film&godis efter det.
puss


jag har spelat handboll sen jag gick i tvåan (alltså 7 år)?
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0