För er ska jag göra det tusen gånger om.

Hejj!
Superledsen för att jag inte hann uppdatera igår, men hade faktist fullt upp!
Skoldagen var ganska slapp, blev att skriva so uppsats och äta lite godis och spela spel.
Kvällen igår tillbringades med mina bästa tjejor och massa mys.
Det blev pizzaätande, massa kollande på spännande filmer och massa snask att mumsa på!
Filmerna hette the box & shuttle, dom var ganska bra faktist.
Idag skulle jag igentligen upp till stenstalidshallen och kolla när Linnéa tävlade i judo, dock hade jag ingen ork alls för det imorse så det här fick bli en hemma mys dag!
puss
vi bjuder på alla bilder från igår!





Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Linnéa <3

ojj hjälp sista bilden XD <33

2010-10-30 @ 19:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0