Vintertider hej hej !

hihi, jag för nästan exakt två år sen!

Hejj!
Dagen börja med att jag vakna av att dörren smällde igen, mamma&pappa kom hem från sin promenad.
Klockan var då runt halv två tror jag? (hoppas ni inte glömt vrida tillbaka klockan en timme till vintertid?) Klockan var alltså vid halv ett när jag vakna eftersom det är vintertid nu..
Hittils har dagen varit ganska slapp, men nu ska jag byta om till mys kläder, ta fram en skål med popcorn och slå på första filmen Halloween! En av de gamla goa favoriterna av skräckfilmer, får se, kanske slår på tvåan sen också om jag får lust. ;)
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0