~ Bad update!

hemkunskapsläxan tills imorgon, gjord!

god kväll!
De senaste dagarna har varit lite stressiga så bloggen har fått legat åt sidan ett par dagar, men nu ska jag försöka uppdatera lite!
Dagen idag har varit helt okej faktist, dock gick väl engelska provet inte helt ok, kändes rent ut sagt skitdåligt!
Nytt ämne, det är något med mina ben. Förut blev det något med min muskel i benet så det högg till!? Och på idrotten tidigare idag vek sig mina knän vilket också gjorde fruktansvärt ont.
Iallafall, imorgon är det fredag, härligt! Och nu till helgen blir det Lilla VM, tagga!
puss

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0