~ Bad update!

hallå!
Hemskt ledsen för att jag inte kunnat uppdatera de senaste dagarna, haft massa krångel med telia (någon mer som har?). Våra telefoner, tv, datorn och larmet har funkat från&till. Telefonerna har varit helt döda fram tills igår, eller kanske idag tillochmed? Och larmet har det lyst fel på, tv:n har bara funkat ibland, och datorn har laggat.
Därför har jag inte kunnat uppdatera, men nu är jag igång igen!
Under tiden jag varit borta har det förövrigt inte hänt någonting. Hade en heldag på brogårn igår och ska även på studiebesök imorgon till arbetsförmedlingen.
Nu däremot ska jag strax byta om och sticka upp till träningen!
puss

dagens regn-mys-outfit:
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0