~ Det är för oss solen går upp.



hej!
hann tyvärr inte logga in på datorn igår, kom hem senare än väntat eftersom jag&nina fortsatte vår cykeltur till Maxi, vidare till gästhamn och sedan till skateparken där vi stanna och pratade lite med Lill Schwenk.
Kom hem runt halv nio, åt och slockna i soffan.
Dagen idag har inte varit den trevligaste. Vaknade med mensvärk så jag trodde jag skulle spy, och har plågats hela dagen av det.
Kvällen hoppas jag däremot kunna leda mig på andra tankar för då blir det ut till Marieberg och grilla med de bästa. Ser fram emot det, vi ska mötas där om lite mer än en timme så tror jag borde göra mig iordning nu och sedan sticka iväg och köpa korv, bröd & cola!
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0