~ Don't stop believing.

hallå!
har inte haft ork att blogga idag..
dagen börja med att jag kom in i ett så gott som nytt kök? Nytt bord, stolar och dynor. Lite annorlunda.
har förövrigt bara sovit och vilat idag, skön lördag med andra ord.
Faster&farbror kom även förbi en sväng förut så passa på att sälja två lotter för handbollen, bara sju kvar att säga nu..
Och för er som jag inte fattade det så var "outfiten" igår ett aprilskämt, skulle inte gå så vanligtvis, vilket jag heller inte gjorde, hade vanlig grå magtröja & de grå mjuksbyxorna.
har även kollat på She's the man, så sjukt bra film.
puss

gårdagens riktiga:
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0