~ Du kanske tycker jag verkar borta i tankar, det kanske stämmer..


hallå!
Glad annandag påsk, eller vad man nu säger..?
Ledsen för att jag inte uppdaterade igår men hade fullt upp och fick lägga bloggen åt sidan.
Jag, Donja & B-G var och besökte Inger & Gunn och hälsade dem glad påsk. Riktigt trevligt!
Sedan tog jag & doddo en sväng på stan och det blev lite inköp bilder kommer upp senare. Kom även på att jag har glömt lägga in bilderna från tjejkvällen i torsdags, så det kommer också upp senare idag!
Igår kväll var vi hos faster med massa folk och jag fick även reda på en hel del igår, men sånt där händer väl? Eller, borde jag bli förbannad och ledsen för detta? Nej, jag klarar det här och startar om på nytt.
Dagen idag kommer endast tillbirngas hemma! Donja stannar till två, sedan vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på idag, blir nog att sitta ute i det fina sommarvädret. Jag har förövrigt redan hunnit bränna mig på armarna & ansiktet, känns ju bra att det hettar hela tiden! Är dessutom helt täppt i näsan och nyser nästan hela tiden, typiskt att ha pollen allergi!
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0