~ If I said I wan't your body now, would you hold it against me?



hej mina solstrålar!
dagen idag har varit ganska slapp, men humöret på topp, solen skiner och det är 18 grader varmt, hur härligt är inte det!?
hade utvecklingssamtal tidigare idag också, gick väl helt okej. blev bara lite lagom förbannad på min lärare, men antar det var okej. döljde det ganska bra för henne eftersom jag slutade prata med henne.. haha!
nu iallafall ska jag byta om inför en två timmar fysträning, och ett möte angående vår attityd i laget, inget vidare precis.
nu ska jag ut och ta mig en kopp kaffe i solskenet, puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0