~ I'm back!

hello sunshines!
Hemma från Sundsvall nu, känner mig otroligt sliten efter en fruktansvärt rolig helg!
Jag har ont i hela kroppen, mina knän gjorde uppror i helgen och de gör fortfarande ont, + att min stukade tå värker..
Jag kämpar också för att hålla ögonen öppna just nu, har sovit i mer än tolv timmar och är fortfarande så trött att det känns som att jag ska falla ihop.
Helgen har iallafall varit helt otroligt kul! Har dock hänt en massa saker men det glömmer vi.
Och bussresan hem var nog roligast, så otroligt mysigt i mörkret, när vi åkte dit var det ju ljust hela tiden.
Vi kom förövrigt fyra i b-slutspelet, vi vann 2 av 5 matcher.
här kommer lite bilder som togs i lördags innan min kamera sluta fungera!?



f98 match






i fotona medverkar:
Jag, Emma Helin, Emma Bergerheim, Nora Khaled, Oliwia Meriläinen (omerilainen.blogg.se), Malin Erlandsson (kristinehamnmalin.blogg.se), Emely Zakariasén, Malin Karlsson, Sally Nabolsi (sallisl.blogg.se), Clara Blom (clarablom.blogg.se), Michaela Larsson (michaelalarsson.devote.se), Stefan Johansson, Maja Yngve, Anna Ståhlberg & Emelie Andersson.

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0