~ Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.


H
ar lite planer på att fixa ny design.. Den här är lite för tråkig nu tycker jag.
Det är ju så gott som sommar och allt? då kan man väl inte ha en grå & trist blogg? Nej, det får det bli ändring på!
Och så ska jag försöka att uppdatera lite mer, jag lovar ingenting, men det är värt ett försök!
Om det är soligt imorgon blir det ut att ta bilder till nya designen, great!
Nu blir det upp och slå på någon film, funderar starkt på King Arthur, och ni som läst min blogg ett tag vet troligen att det är en av mina favoritfilmer..? ;)
godnatt mina kära.

bild på gos, tagen för ett par dagar sedan..
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0