~ Långfredag!

dagens sommaroutfit (konstig vinkel på benen..) ;

hallå mina solstrålar!
solen skiner ute, det är +20 i skuggan, svag vind & livet leker.
sommaren kom med en smäll och gräset växer nonstop här.
kom nyligen ut ur duschen och har hunnit dra på mig lite kläder osv och ska strax gå ut och sätta mig i solen så min hud får suga i sig lite d-vitamin även fast jag inte får sola när jag äter min medicin. ;)
kvällen igår var helt fantastiskt rolig!
hade tjejkväll med brudsen och det blev massa skratt, bilder kommer nog upp senare idag!
idag kommer förövrigt min kära kusin upp hit till värmland och stannar över påsk, trevligt trevligt!
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0