~ Svar på tal.


svar: fattar inte riktigt vad du menar?
jag lägger inte precis ut bilder på någon random tjej bara sådär? detta handlar om en bild på dem ur Desperate Housewifes, en sån bild går inte precis att gå ut att knäppa på gatan utanför? Då blir det ju så enkelt att ta den från google och skriva "google bild" under så alla fattar. Även fast det syns så väl.
Jag skriver ju inte precis "hittat på sökmotor"? Jag skriver sidan där jag hittat osv, ingen big deal.
Jag har copyright på alla bilder jag tagit vilket är större delen av fotona i min blogg, jag har all rätt att skriva som jag gjort och det är även en varning till alla som försöker sno bilder, därav även högerklicksskyddet. Dock finns det Print Screen, men det går ju inte att göra något åt?
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Donja

Jag tror att han/hon menar att du inte verkar ha koll OM folk kopierar dina bilder. Alltså; han/hon har sett dina bilder på andra ställen typ google osv.

Därför tycker han/hon att det är onödigt att du skriver att det är copyright när du inte kollar om folk verkligen kopierar dina bilder eller inte!



Jag är inte säker på om jag uppfatta det rätt men jag tror att det var så DEN menade x)



Vi ses till påsk, puss!

2011-04-10 @ 20:18:41
URL: http://sweerch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0