~ TEST

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mina vänner.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sminkade mig. 

Vad gjorde du för 15 min sedan: Läste ett par bloggar.

Det sista du sa högt:
hejdå, vi syns imorgon!

Det senaste någon sa till dig: Jag cyklar nu, hejdå.

Vad har du druckit idag:
Saft & mjölk.

Vad var det senaste du åt: skolmaten för fyra timmar sedan.

Vad var det senaste du köpte: pommes tallrik igår!

Vad är det för färg på din ytterdörr: vit

Vad är det för väder hos dig nu:
 mulet, kvavt.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
 Lite.

Sover du tungt: Japp!

Drömmer du mardrömmar: Inte alls ofta.

Trivs du med ditt jobb: jobbar inte.

Vad ser du om du tittar till höger:
 hallen, och en del av köket.

Vad gör dig glad just nu:
Musiken.

Vad var det senaste du skrattade åt?
Kajsa, förut när hon sa någonting..

Vad ska du göra härnäst:
efter att jag svarat klart på det här ska jag gå och byta om och sedan ta mig ett päron och sedan sticka upp till träningen.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu:
 Glad men trött.

Favoritgodis:
choklad, lakrits och syrliga saker.

Kläder just nu: grå mjukis, svart linne, blå t-shirt

Sommarplaner: sola, bada, åka utomlands twice, åka på en handsbollscup i göteborg, kanske sommarjobba osv.. ha en helt undebar sommar med andra ord!

Hur många kuddar sover du med: två vanliga, tre runda.

Spelar du något instrument: gitarr.

Morgon eller nattmänniska:
Nattmänniska!

Är du kittlig:
yes, i am!

Snarkar du: Nej, bara lite när jag är förkyld. dock pratar jag i sömnen.  

Stjärntecken:
 Vattuman.

Äckligaste insekten: Spindel!

Längtar du mest efter just nu: Sommaren!
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0