~ Come back to me.


hallå!
dagen idag har spenderats med arbetslaget ute vid Marieberg där vi kikat på lite olika konstutställningar osv, hade varit väldigt tråkigt om jag inte haft en så otroligt go klass. åh, vad jag har saknat er!
blev även en snabbis med emmy på stan, fick med mig två nagellack hem och en stor fundering på stickad tröja.
nu ska jag slå mig ner framför tvn och kanske somna för en stund.
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjälp mig vinna en macbook air, allt du behöver göra är att klicka på länken http://www.studeravidare.se/bloggc?id=11qxc4k0fbk

2011-08-26 @ 11:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0