~ Det är så vackert där, nästan som en tavla. Nästan som tavla över rätt och fel.


Sitter och spelar världens bästa Håkan Hellström i högtalarna. Åh, vad jag saknar slottskogsvallen 4 juni 2011. goa människor, grym kille på scen och ljuvlig musik. bästa dagen i mitt liv!
Håkan Hellström.


(klicka på bilden så kommer en spotify-spellista med några av de bästa enligt mig. slängde ihop den lite snabbt, den kommer troligen fyllas på tills alla låtar ligger i den, haha!)

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Han har jag aldrig sett live, kanske man borde :)

2011-08-28 @ 11:56:32
URL: http://jacquelinesporrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0