~ Dom har molnen i famnen. Men du skriver ord som mord i handen.



Hoppsan, ser att läsarstatestiken sjunker.. Får skylla mig själv för att jag är så kass på att uppdatera!
De senaste dagarna har jag bara varit hemma, njutit av allt i min närhet. Solstrålarna, det smattrande regnet vissa dagar, kylan, värmen, omgivningen, tiden, allt.
Det är en sommar som snart är över. Tiden springer fram, jag vet inte vart allt tar vägen!
Kusin sov här i helgen förövrigt, har varit på 60-årskalas hos faster och haft riktigt trevligt sällskap!
Idag ska jag bara vila efter dålig sömn de senaste dagarna.
Morgondagen tillbringas troligen i Karlstad med Emmy.
Och på torsdag kommer min favoritgrabb hit och sover här till fredag, undebart!
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0