~ Helg + fredagsmys!

hallå!
har inte haft tid för bloggen, igår vart det att skriva klart referatet i engelskan, blev ganska bra, dock tog det sin lilla tid. Men det var det värt!
Fredag idag vilket betyder helg och mys, härligt!
Var en sväng på stan med mamma förut, fick med mig en roströd halsduk och en grå&röd randig stickad långtröja jag kollade på för ett par dagar sen. Blev även två par cykelbyxor med hem, tappade ju bort mina under Partille Cup. :(
Nu blir det dusch sen äta framför någon film, puss

bilderna är inte riktigt rättvisa med färgerna. de röda färgerna är alltså mörkröda/roströda, inte klarröda.


Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0